هتل های 5ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر توریستی است که وسعت آن 75000 متر مربع می باشد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای می باشد که رضایت تمام گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری را که در این هتل اقامت دارند جلب می کند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , مججموعه آبی بسیار بزرگ , استخر روباز و سرپوشیده , 7 کافه , 6 رستوران با منوی سفارشی و سرو انواع غذاهای لذیذ , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , آب درمانی , شیرجه در استخر آب گرم , 3 پارک آبی برای کودکان , 6 پارک آبی مخصوص بزرگسالان , سالن تیر اندازی و... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

 

 

 تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا می باشد که متشکل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.  این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد و یک شاتل به صورت رایگان در زمان های تعیین شده ای مسافران تور آنتالیا مهر 94 را که در این هتل اقامت دارند را به سمت ساحل اختصاصی آن می برند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

این هتل درای اتاق های خانوادگی است که برای خانواده های 3-4 نفره بسیار مناسب می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , رستوران , کافی شاپ , اینترن رایگان در لابی و اتاق ها و.... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5ستاره آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: